Layout



Saturday 23 June 2012

Hari ku (23 Jun)

Haiii :)
Hari ni aku baru ada mood nak update blog ni. Heheh. Sorry. Btw, I'm Bibie. Aku baru 16 tahun. Muda masih ba kan kan kan? Iya bilang! Hahaha. K lah. Aku nak cerita pasal tadi. Tadi pagi awal aku bangun. Mata aku susah ni mau buka. Sekali aku buka mata aku. Merah ni dua2. Mcam hantu ni. Opss. Palis2! Lepas aku mandi aku besiap lah ni. Mau hntar mama aku dan adik aku p bongawan. So, otw p sna. Perut aku ni bunyi2. Tapi tahan ja lah. Adik aku mesti smpai sana jam 7.30. Lepas kami hntar adik aku dan mama aku p sna. Kami p tamu bongawan dulu p beli ikan dan ayam yg mentah. Heheh. Otw pulang kami singgah kejap p Restoran Sri Mendahan. Yummmy! Paling aku suka makan sna. Aku order lah Soto Ayam Goreng my fav! Yums yums. Time daddy aku mau bayar sudah. Bos restoran tu cakap nda pyah lah bayar. Yeah yeah. Makan free! Biasalah kan. Daddy aku selalu tolong orang tu. Baik juga tu orang. Jasa daddy aku dia ingat ni. Good good! Hm. K lah. Out lu aku! Goodbyeeeeeee :D

No comments:

Post a Comment