Layout



Tuesday 26 June 2012

Hari ku (26 Jun)

Hey heyyyyyy!
Hari ni aku start skolah sudah. 1 hari ja aku cuti. BERTUAH cikgu dapat anak murid macam aku. Hahahahhahahha. Bertuah lah sangat. Hm hm. Teacher kasi pindah tempat duduk aku. Eeeeee. Geramnya aku! Aku nda suka ok duduk d blakang skali. Tambah lah aku nda focus kan kan. Mau juga teacher letak orang yg suka buat bising dan kurang pandai tu dekat depan. Nda juga dorang focus tu. Dorang tidur adalah. Heihhhhh! Nasib orang yg biasanya duduk d sbelah c Najwa nda hadir tadi. Kalau hadir tu orang tadi nda dpat lah aku duduk dekat c Najwa. Huh. Perut aku dari tadi masih lagi sakit. Damn! Hoho. Kenyang betul aku skrang ni. HAHAHAHA. Banyak aku makan tadi. kelaparan kan. Mama aku kasi tapau lah aku KFC tadi. Yums yums. D bilik lagi tu aku makan takut orang minta. Hahahaha. Jahat kan. MEMANG! Ok lah. Sampai di sni saja. Goodbye xx

No comments:

Post a Comment